De ce sunt diferite prețurile de pe etichete?

Se întâmplă uneori ca prețurile de pe etichetă să fie mai mici decât prețul de vânzare. Acest lucru se datorează mai multor factori. În primul rând, acest lucru se datorează faptului că etichetele sunt produse cu mult timp înaintea produselor. Un alt motiv îl reprezintă în principal factorii economici, cum ar fi schimbarea prețului de producție al produselor, care este în mare măsură influențat de o modificare a cursului de schimb sau a costurilor de transport.

Orice posibilă modificare a prețurilor are loc întotdeauna înainte de vânzarea unui anumit sortiment, în conformitate cu legea. Prin urmare, nu este posibil ca prețurile să fie umflate în timpul sezonului, de exemplu din cauza unor viitoare promoții.

 

Prețurile de pe magazinul online sunt aceleași ca cele din magazinele fizice?

Prețurile inițiale la produsele din noua colecție sunt identice atât pe magazinul online, cât și în magazinele fizice.

 

Promoțiile sunt aceleași pe magazinul online și magazinele fizice?

Cele mai multe promoții tind să fie identice atât pe magazinul online, cât și în cele offline. Ca marcă, încercăm să ne asigurăm că ambele canale au o politică promoțională consecventă, dar pot exista promoții dedicate pentru un anumit canal de vânzări în campanii promoționale limitate ca timp sau în timpul reducerilor de final de sezon. În comunicările noastre de marketing, informăm întotdeauna clientul unde este disponibilă o anumită promoție.

 

Poate același produs să aibă prețuri diferite?

Oferta noastră este împărțită pe grupe de dimensiuni, adaptate vârstei clienților noștri. Se poate întampla ca același model de produs sa fie disponibil în mai multe grupe de mărimi, caz în care pot exista diferențe de preț în funcție de grupa de mărimi din care face parte produsul.

 

Pot diferite culori ale aceluiași produs să aibă prețuri diferite?

Prețurile inițiale pentru diferite opțiuni de culoare ale aceluiași model dintr-o nouă colecție sunt aceleați. Diferența de pret este permisă în perioadele de reduceri și promoții dedicate. Decizia de a reduce și de a promova un anumit model se bazează pe tendințele de vânzări. Prin urmare, se poate întâmpla ca o culoare a unui model să aibă prețul redus și alte culori să rămână la prețul inițial sau să fie reduse la diferite niveluri de preț.